wtorek, 1 maja 2012

Entuzjazm Jest Kluczem Do Uwodzenia Kobiet


Czasami są dni, że wychodzisz na miasto, ale nie masz ochoty podrywać kobiet. Przypuszczam, że jak już opanujesz sztukę uwodzenia kobiet, to wszystko będzie wychodziła tak naturalnie, samo z siebie. Kiedyś w zimny wieczór byłem na lotnisku ponieważ zamierzałem polecieć do kanady.  Podczas sprawdzania bagażu rozmawiałem z moim kumplem o pięknej brunetce, która niedawno koło nad przeszła. Płaciła na lotnisku kartą, która spadła jej na podłogę, podałem jej zgubę, a ona podziękowała.  Kiedy odeszła mój kumpel uśmiechnął się do mnie i powiedział: "Założę się, że w ramach podziękowań kupi Ci coś do picia!" No i miał rację. Kupiła mi później napój. Lekcja: bądź zawsze w dobrym nastroju, kiedy rozmawiasz z kobietą!

Wiele sposobów na osiągnięcie tego samego celu

Podejrzewam, że wiele osób zrobiłoby tak samo jak ja wtedy na lotnisku: podanie dziewczynie karty kredytowej to tylko kwestia uprzejmości. Ale jeśli zrobisz to z uśmiechem i uprzejmością, to na pewno wypadniesz dużo lepiej! Przeciętny mężczyzna powiedziałby „to twoje” i na tym by się skończyło. Ona zabrałaby swoją zgubę, odeszła i zapomniała o Tobie już po 5 minutach. Ja mam gwarancję, że ta dziewczyna na pewno o mnie nie zapomni. Podczas wsiadania do samolotu odnalazłem ją i podróżowaliśmy obok siebie. Podszedłem do niej i poprosiłem, żeby usiadła obok mnie. Zgodziła się bez zawahania.

Zobacz jak się uśmiechasz w lustrze

Wiem, że to jest zabawne. Uśmiechnąć się jest prosto, ale warto też zobaczyć jak ten uśmiech wygląda. Wystarczy, że ułożysz inaczej mięśnie twarzy, a twój uśmiech będzie oznaczał zupełnie coś innego, wiedziałeś o tym? Ja ciągle zastanawiam się jaki wpływ na ma innych mój uśmiech . Ale kiedy żegnałem się z tą dziewczyną na lotnisku to postanowiłem jeszcze coś jej powiedzieć. "Drugi raz karty kredytowej nie zgubiłaś ??", spytałem - przypadkowo w momencie kiedy ona oddawała mi moją bransoletkę. Ona zaśmiała się i powiedziała „Nie, mam ją cały czas czy sobie”
Następnym razem stań przed lustrem i sprawdź jak wygląda Twoja mimika twarzy. Zacznij uśmiechać się do siebie. Sprawdź jak wygląda uśmiech pt. doceń mnie, a jak wygląda ten, który mówi: "Cholera jakie to życie jest fajne, kocham was moi mili.

Baw się z dziewczyną!




Później rozmawiałem już z tą dziewczyną normalnie. Ona zapytała mnie również, gdzie się wybieram. Odpowiadając jej pomyślałem, że muszę być dla niej fajnym facetem, skoro pyta mnie o takie rzeczy. Uwierz mi ćwiczyłem długo swoje uśmiechy zanim nauczyłem się który wywołuje pozytywne reakcje! Wcześniej zawstydziłbym się i rozmawiałbym z nią nie jak równy z równym, tylko jak poddany z księżniczką. Nie jak człowiek, tylko jak ktoś gorszy.
Później gdy siedziałem z kumplem na kolejnym lotnisku to założyliśmy się. Miałem porozmawiać z jedną dziewczyną i wywrzeć na niej pozytywne wrażenie. Udało mi się koło niej usiąść dopiero wtedy, gdy już musieliśmy się zbierać. Niestety udało mi się z nią porozmawiać zaledwie chwilkę. Ale nie zgadniesz komu na koniec kupiła drinka.

Nie bądź sztywniakiem

Los podsuwa Ci pod nos dziewczyny w różnych miejscach - w autobusie, w sklepie, na osiedlu blisko domu. Naucz się wyluzować w ich towarzystwie. One są normalnymi ludźmi i nie musisz ich jakoś specjalnie traktować. A co więcej istnieje duża możliwość, że są zabawne i pozytywnie nastawione do świata! Pomyśl o swoich znajomych, z którymi chodzisz na imprezy. Jak z nimi rozmawiasz? Rozmawiaj tak samo z nieznajomymi dziewczynami. Możesz je zaczepić o cokolwiek. Pochwal, że ma ładny pierścionek, albo ciekawy kolor włosów. Staraj się być jak najbardziej towarzyski. Zaczynaj rozmowy na luzie. Rób to tak po prostu dla zabicia czasu. Bądź przyjaźnie nastawiony do każdego. Bądź entuzjastycznie nastawiony do kobiet - na pewno Ci za to podziękują albo drinkiem, albo numerem swojego telefonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz