środa, 2 maja 2012

Jak Poradzić Sobie Z Kobiecymi Testami


Dzisiaj chciałbym poruszyć bardzo istotny temat kobiecych testów. Zaraz konkretnie wytłumaczę, o co w tym chodzi, pokarzę przykłady i podam przykładowe wzory odpowiedzi. Dzięki mnie na pewno poradzisz sobie z nimi bez problemu.

Czy miałeś kiedykolwiek taką sytuację, że spotkałeś się z dziewczyną, która bardzo Ci się podobała. Gdy zapytałeś ją czy jest w związku odpowiedziała, że jest, choć Ty dobrze wiedziałeś, że jest sama od dłuższego czasu?

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek, że twoja dziewczyna zaczęła się zachowywać dziwnie. Trochę jak dziecko. Zaczęła kaprysić, wymyślać, zachowywać się jak rozpieszczony bachor, bo nie chciałeś robić pewnych rzeczy, albo nie zgadzałeś się na coś?

Czy doświadczyłeś czegoś takiego, że pomogłeś jakieś dziewczynie z dobrej woli. A jak umówiła się z Tobą na randkę, to nie powiedziała Ci nawet dziękuje. Czy nie poczułeś się wtedy wykorzystany?

Czy kiedyś miałeś taką sytuację, że umówiłeś się z dziewczyną na randkę. Jak po 15 minutach nie przyszła, to do niej zadzwoniłeś. Ona poinformowała Cię, żebyś jeszcze 15 minut poczekał, bo ona za chwilkę będzie. Jak się zobaczyłeś z nią to nie zrobiłeś jej nawet małego wyrzuty, bo wystarczyło że przyszła zrobiła słodką minę i nie było już problemu ?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to kobiety poddawały Cię testom jak wszystkich innych facetów.

Kobiety testują mężczyzn zawsze i wszędzie. Dzięki temu sprawdzają ile jesteś dla nich warty. Musisz się z tym jakoś pogodzić, bo nie idzie nad tym zapanować. To testowanie występuje w różnych sytuacjach. Będzie Cię testowała twoja dziewczyna, jej matka, jej koleżanki, prawie każda kobieta z jej otoczenia. Ma to pokazać jakim jesteś mężczyzną, i czy warto się z Tobą związać.



To kobiece testowanie wzięło się już z ewolucji. Kobieta sprawdza i testuje, czy mężczyzna spełni jej wymagania, da jej szczęście i jest warty jej uczuć. Kobieta sprawdza to wszystko dlatego, że w przyszłości będzie nosiła dziecko tego mężczyzny i musi wiedzieć, czy jest dla niej możliwie najlepszy. Ona po prostu poddaje Cię ogromnej ilość testom, żeby sprawdzić, czy jesteś prawdziwym mężczyzną, który będzie jej godny. Duże skłonności do testowania mają kobiety, które są bardzo atrakcyjne i często są podrywane przez facetów. Te to robią nagminnie. One po prostu dokonują selekcji.

Dla nich jest ważne czy jesteś wystarczająco silny, przystojny, wiesz jak poderwac dziewczyne i czy wyróżniasz się z tłumu. Uwierz mi dla nich to ma znaczenie. Jeśli nie spełniasz ich wymagań, to jesteś zwykłym przeciętnym facetem. One nie chcą przeciętniaka, one chcą kogoś wyjątkowego, kogoś, kto będzie mógł mi dorównać.

Jeden z moich kolegów opowiadał mi, że poznał taką dziewczynę, dla której normalne było to, że jak już okazała jakiemuś facetowi zainteresowanie, to później musiała schłodzić jego zapał i na następnej imprezie nie zwracała na niego najmniejszej uwagi.

Niektóre kobiety potrafią dokonywać selekcji naprawdę szybko. Przecież w klubie na imprezie podchodzi do niej wielu facetów, więc musi umieć szybko i umiejętnie odprawić tych, którzy ją nie interesują. Zapytaj jakąś swoją koleżankę, czy ma gotowe teksty na zbywanie facetów, którzy jej sie nie podobają. Na pewno rzuci Ci kilkoma od tak z rękawa. One potrafią to zrobić łatwo i szybko. One po prostu muszą tak umieć.

Ja nawet je rozumiem, Ty też postaraj się je zrozumieć. Wyobraź sobie, że jesteś kobietą na imprezie, do której podchodzi 15 facetów. 5 szpanuje swoim samochodem, kolejnych 5 chce postawić Ci drinka w zamian za to, że z nimi zatańczysz, a pozostałych 5 przypomina Ci, że przecież się znać od dawna mimo, że widzisz ich pierwszy raz na oczy.

Nie wkurzyłoby Cię to trochę?

Dlatego właśnie musisz się przygotować na takie testowanie, bo to jest nieuniknione. Testy pozwalają kobiecie sprawdzić dużo rzeczy w bardzo krótkim czasie. Na podstawie tego co powiesz i jak zareagujesz one cię oceniają i stwierdzają czy jesteś dla nich dobrym kandydatem.  Niestety tak już jest. Dlatego musisz być przygotowany na te testy, bo jak na początku popełnisz przez przypadek jakąś gafę, to drugiej szansy od żadnej pięknej dziewczyny nie dostaniesz.

Te testy to naprawdę dziwna i dla nas mało zrozumiała rzecz. Niestety ona głównie opierają sie na paradoksach. Bo jeśli kobieta powie Ci, że chce opcję pierwszą, to na pewno myśli o drugiej. Może się np. zdarzyć, ze na Twoim własnym weselu teściowa będzie chciała sprawdzić, czy jesteś facetem z jajami i będzie chciała prowadzić w tańcu. Wtedy będzie wiedziała, czy jesteś facetem i czasami potrafisz się postawić jak trzeba, czy jesteś sierotą i zawsze będziesz się każdemu podporządkowywał.

Np. Twoja dziewczyna może Ci powiedzieć, że dzisiaj nie pójdziesz na piwno z kumplami, bo leci jej ulubiony serial i ona uwielbia go oglądać z Tobą. Ona sprawdza wtedy, czy kontrolujesz swoje życie, czy pozwolisz jej przejąć kontrole i decydować o tym, co będziesz robił.

Zwykły normalny facet pomyśli sobie. No dobra widocznie kocha mnie i chce spędzić ze mną czas. Wobec tego nie pójdę na spotkanie z kumplami mimo, że bardzo dawno się nie widzieliśmy. Kocham ją więc odpuszczę sobie wyjście i zostanę z nią. W tym momencie kobieta wie, że ma kontrolę nad Twoim życiem. I o cokolwiek by Cię nie poprosiła, to Ty to dla niej zrobisz.

Facet, który wie, że kobiety lubią robić różne dziwne testy pomyśli inaczej. Ona na pewno teraz mnie testuje. Ale ja nie dam się jej zdominować. Mam swoje życie oprócz naszego wspólnego i jak raz na jakiś czas chce wyjść z kumplami, to ona nie może mi tego zabronić. Musi to zrozumieć, każdy z nas potrzebuje czasu tylko dla siebie.

Pamiętaj, że żeby dobrze wypaść na teście nie zawsze musisz olewać swoją kobietę. Jeśli sytuacja wyglądałaby tak, że Twoja dziewczyna byłaby w ciąży i powiedziałaby Ci, że chce żebyś został, bo źle sie czuje, to wtedy dobrze sie zastanów zanim powiesz, ze wychodzisz i zostawiasz ją samą. Są sytuacje, do których trzeba podejść z dystansem.

Czy Twoja kobieta wypowiedziała kiedyś takie zdanie: Nie znoszę, kiedy facet robi zawsze to, co mu karzę.

No to teraz już powinieneś wiedzieć, o co chodzi w tych kobiecych testach.
Teraz już będziesz wiedział, że kiedy kobieta mówi Ci na dyskotece, żebyś postawił jej drinka, to zapytaj czy to jest jej sposób na podryw. A później zaproponuj, że postawisz jej drinka, ale w zamian musi Ci poodkurzać pokój, umyć samochód i zrobić pranie.
Ona może wtedy udawać obrażoną i kazać Ci nawet przepraszać na kolanach, ale nie daj sie jej, ona Cię tylko testuje. A uwierz mi kobiety potrafią idealnie udawać, że się złoszczą i są obrażone. Możesz zrobić jej teatr paść na kolana i zacząć przepraszać, żeby zrobiło jej się głupio. Albo po prostu ją olać nawet, jeśli miałaby się obrazić i zostawić Cię samego przy barze.

Na drugi raz jak poprosisz dziewczynę o numer telefonu, a ona zaproponuje Ci, że lepiej Ty daj jej swój, a ona do Ciebie oddzwoni, to powiedz jej, że nie z Tobą takie numery. Ma nie strzelać fochów tylko dać Ci numer i nie narzekać.

Żeby dobrze wypaść na teście najlepiej jest go po prostu zignorować. Np. Kiedy ona mówi Ci, że ma chłopaka i nie może się z Tobą spotykać, to olej to i po prostu zmień temat.  Tak jak byś omijał przeszkodę na drodze. To dobrze sie sprawdza, kiedy rozmawiasz z dwoma, albo kilkoma dziewczynami.

Jeśli chcesz sie dowiedzieć jak zacząć rozmową z dziewczyną, albo poczuć sie bardziej pewnym siebie i potrafić zdobyć numer telefonu od każdej dziewczyny, to polecam Ci do przeczytania świetny artykuł. Znajdziesz go tu: Kliknij tutaj

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza